повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно чинного законодавства.
Обмін та повернення товарів здійснюється поштовими компаніями "Нова пошта" або "Укрпошта".
Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером 0950820503.
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
1. якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;
2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.
Повернення повинно бути належної якості, а саме:
- товарна упаковка не пошкоджена
- комплектація повна
- відсутні будь-які механічні пошкодження
- відсутні сліди користування
- товар не потребує чистки, відмивання і т. п.
Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання.
Повернення здійснюється за рахунок Відправника (покупця). Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Умови повернення товарів неналежної якості:
Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.
Повернення здійснюється за рахунок отримувача.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.